Dieta pudełkowa standardowa bez ryb z dostawą

Dieta Standardowa bez Ryb

Skonfiguruj własną dietę

Cena zawiera podatek VAT.

43,00 76,00 

Są to diety standardowe, w których całkowicie wyeliminowane są ryby.

Wyczyść

Są to diety standardowe odpowiednio zbilansowane mające na celu redukcję tkanki tłuszczowej, ale w nieco wolniejszym tempie niż w przypadku diet niskokalorycznych. Diety te zalecamy również dla osób, które chcą zachować regularny i zdrowy sposób odżywiania przy jednoczesnym utrzymaniu swojej obecnej wagi.

W wariantach diet 3- i 4-posiłkowych kaloryczność jest zmniejszona o posiłki, które zostają z nich wyeliminowane.

PONIEDZIAŁEK

  • Śniadanie Pasta z sera feta z dodatkiem sera twarogowego z czerwoną papryką o pieczywem chrupkim
  • II Śniadanie Ciasteczka pełnoziarniste z kawałkami gorzkiej czekolady
  • Obiad Boeuf Strogonow podany z pełnoziarnistymi kokardkami i warzywami na parze
  • Podwieczorek Mus jabłkowo-jogurtowy z siemieniem lnianym
  • Kolacja Sałatka z ciecierzycą, kukurydzą, fasolą oraz wędzonym kurczakiem

WTOREK

  • Śniadanie Roladki z delikatnym farszem musztardowym, cząstkami ogórka oraz pieczywem pełnoziarnistym
  • II Śniadanie Muesli na mleku z orzechami i suszonymi owocami
  • Obiad Potrawka z piersi kurczaka z duszoną dynią, pieczonymi ziemniaczkami oraz parowaną zieloną fasolką
  • Podwieczorek Sałatka z owoców egzotycznych
  • Kolacja Pasta jajeczna z zielonym groszkiem, suszonym pomidorem i mini sucharkiem

ŚRODA

  • Śniadanie Pełnoziarniste tosty z plasterkami szynki i ananasem zapiekane z żółtym serem
  • II Śniadanie Kefir naturalny z owocami goi
  • Obiad Pieczone polędwiczki wieprzowe z sosem grzybowym podane z kaszą jęczmienną i surówką z czerwonej kapusty
  • Podwieczorek Cząstki świeżych warzyw z dipem ziołowym
  • Kolacja Barszcz szczawiowy z jajkiem

CZWARTEK

  • Śniadanie Szynka parmeńska podana na mixie sałat z melonem i dodatkiem pumpernikla
  • II Śniadanie Jogurt grecki z suszoną śliwką i chruchy naturalnym
  • Obiad Gulasz z indyka po francusku z papryką, pieczarką i kaparami podany z surówką z marchewki, jabłka i pestek dyni
  • Podwieczorek Mus morelowo-malinowy
  • Kolacja Pełnoziarniste naleśniki nadziewane farszem warzywnym z zieloną soczewicą

PIĄTEK

  • Śniadanie Plasterki jajka na twardo z sosem pieprzowym podane na liściach rukoli z pieczywem typu wasa
  • II Śniadanie Pieczona gruszka w miodzie z listkami melisy
  • Obiad Cytrynowe risotto z kurczakiem i rozmarynem oraz surówka z czerwonej parzonej kapusty
  • Podwieczorek Orzeźwiające smoothie jeżynowe
  • Kolacja Delikatny bigos cukiniowy z suszonymi grzybami i majerankiem

SOBOTA

  • Śniadanie Kiełbaski wiedeńskie z pomidorkiem koktajlowym, marynowaną cebulką i pieczywem pełnoziarnistym
  • II Śniadanie Galaretka owocowa z bakaliami
  • Obiad Pałeczki kurczaka podane z puree z fasoli oraz surówką wiosenną
  • Podwieczorek Jogurt naturalny z cząstkami banana i młodym jęczmieniem
  • Kolacja Dietetyczna zupa warzywna

NIEDZIELA

  • Śniadanie Szynka dojrzewająca z mini sałatką z patisona i papryki oraz pieczywem chrupkim orkiszowym
  • II Śniadanie Jogurt naturalny z pieczonym jabłkiem i cynamonem
  • Obiad Sznycelki z kurczaka w panierce razowej podane z dipem tzatziki oraz warzywami z patelni
  • Podwieczorek Czekoladowy pudding sojowy z wiśniami
  • Kolacja Meksykańskie Chilli Con carne

Zestaw próbny na start?

Obawa, że potrawy nie przypadną Wam do gustu nie daje Wam spokoju? A gdybyście mogli dać nam szansę?
Zachęcamy do skorzystania z opcji zamówienia zestawu próbnego już dziś w extra cenie!