FAQ


1. Czy dostawy realizowane są każdego dnia?

W tygodniu dowozimy świeże posiłki każdego dnia. W sobotę zostawiamy Państwu dania przygotowane na sobotę i niedzielę. W niedzielę odpoczywamy i zbieramy siły na kolejny tydzień!

2. Do której godziny przyjmowane są zamówienia na kolejny dzień?

Aby otrzymać nasze dania następnego dnia, należy złożyć zamówienie do godz. 14:00. W sobotę zamówienia złożone do godziny 11:00 będą zrealizowane w poniedziałek.

3. W jakich godzinach dowozicie catering?

Zaczynamy nasze kursy od godz. 3:00 i dostarczamy jedzenie aż do godz. 10:00 rano, dostosowując się do wskazanej przez Państwa pory.

4. Czy mogę wybrać przedział czasowy dla dostawy?

Tak, mogą Państwo wskazać dogodną dla Was porę między godz. 3:00, a 10:00.

5. Czy istnieje możliwość wykluczenia jakiegoś składnika z diety?

Niestety, nie możemy wykluczyć jednego składnika z jadłospisu. Oferujemy jednak szeroki wybór wariantów menu. Z pewnością uda się Państwu znaleźć coś dla siebie!

6. Czy w trakcie trwania umowy mogę zmienić rodzaj diety lub jej kaloryczność?

Tak. Istnieje możliwość zmiany diety i jej kaloryczności już po podpisaniu umowy.

7. Czy w trakcie trwania umowy mogę zmienić adres dostawy cateringu?

Tak. Można zmienić adres dostawy w czasie trwania abonamentu. Prosimy dać nam znać z wyprzedzeniem.

8. Czy mogę wstrzymać lub zmienić datę dostarczenia zamówienia w trakcie jego realizacji?

W wyjątkowych i nagłych przypadkach (np. niespodziewany wyjazd służbowy lub choroba) możecie Państwo wstrzymać lub przełożyć realizację zamówienia. Jeśli zdecydujecie się zawiesić usługę cateringową, czas trwania abonamentu zostanie wydłużony o okres zawieszenia diety.

9. Czy mogę używać mikrofali do podgrzania posiłków w Waszych pudełkach?

Tak. Nasze pudełka wykonane zostały z bezpiecznych, certyfikowanych materiałów. Można ich bez problemu użyć w mikrofali.

10. Jaki byłby koszt dostawy do mojej miejscowości?

Nasz catering dietetyczny działa na terenie Warszawy i Łodzi. Jeśli mieszkają Państwo w innej miejscowości, prosimy o przesłanie nam kodu pocztowego. Damy znać czy dowóz będzie możliwy i jaka będzie wysokość ewentualnej dopłaty.