Dieta 1500 kcal

.

Dla tych, którzy prowadzą aktywny tryb życia, ale i dla osób, które codziennie przez większość dnia muszą mieć głowę pełną pomysłów przygotowaliśmy dietę 1500 kalorii. Odpowiednio zbilansowane posiłki o obniżonej wartości kalorycznej świetnie wpłyną na utratę zbędnych kilogramów, a także poprawią efektywność naszych działań. Zdrowe produkty zniwelują zmęczenie i dodadzą energii na cały dzień.

przykładowe menu:

 

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie Pasztet z soczewicy z cząstkami pomidora i chlebem graham
II Śniadanie Jogurt naturalny z musli i malinami
Obiad Pierś z kurczaka ze szpinakiem i serem podawana z puree ziemniaczanym i brokułem
Podwieczorek Ciastko czekoladowe z wiórkami kokosowymi
Kolacja Sałatka z makreli , ryżu, natki pietruszki, kukurydzy z sosem cytrynowym

 

WTOREK

Śniadanie Różyczki schabu  pieczonego z ogórkiem konserwowym i chrupkim pieczywem
II Śniadanie Musli z kefirem ze świeżymi truskawkami
Obiad Grillowany indyk z sosem balsamicznym białym ryżem i surówką z pora i jabłka
Podwieczorek Mus czekoladowy z ananasem i płatkami migdałów
Kolacja Sałatka śródziemnomorska z oliwkami,  pomidorem , serem brie

 

ŚRODA

Śniadanie Roladki z szynki drobiowej faszerowane kiełkami i suszonymi pomidorami z natką pietruszki i pieczywem pełnoziarnistym
II Śniadanie Kisiel cytrynowy z jabłkiem suszonym
Obiad Paseczki wołowiny na sposób orientalny podane z makaronem ryżowym i surówką z białej kapusty i marchewki
Podwieczorek Serek wiejski z kiwi i siemieniem lnianym
Kolacja Kładzione kluseczki razowe z sosem jogurtowym i fruktozą

 

CZWARTEK

Śniadanie Pasta pieczarkowa – serowa z kiełkami podawana z pieczywem razowym
II Śniadanie Jogurt naturalny z suszonymi owocami
Obiad Szaszłyki drobiowe z pieczarką , papryką, cebulką ,podane z kaszą gryczaną i brukselką
Podwieczorek Budyń waniliowy z płatkami czekolady
Kolacja Naleśniki ze szpinakiem

 

PIĄTEK

Śniadanie Omlet z szynką i paseczkami kolorowej papryki
II Śniadanie Jogurt grecki z kawałkami malin otrębami z płatkami owsianymi
Obiad Filety rybne z oliwkami i pomidorami dzikim ryż sałatka alla grecka
Podwieczorek Krem  z jogurtu light z suszonymi śliwkami
Kolacja Sałatka z  indykiem cukinią , porem i brokułami

 

SOBOTA

Śniadanie Parówki odtłuszczone , pomidorki koktajlowe z cebulką z bułeczką orkiszową
II Śniadanie Galaretka owocowa z bakaliami
Obiad Pieczone plastry indyka z sosem wiśniowym ,  kaszą  jaglana i fasolka szparagowa
Podwieczorek Zapiekane cytrusy z bakaliami
Kolacja Mix sałat z kurczakiem i świeżymi warzywami w aromatycznym dresingu ziołowym

 

NIEDZIELA

Śniadanie Pasta jajeczna ze szpinakiem i dodatkiem warzyw konserwowych
II Śniadanie Mini sałatka caprese
Obiad Tagliatelle z kremem łososiowym i surówką z marchewki
Podwieczorek Pudding czekoladowy z wiśniami
Kolacja Krem z zielonego groszku z grzanką razową