Dieta 1200 kcal

.

Jest to dieta dla osób prowadzących siedzący tryb życia. Jest mniej restrykcyjna niż dieta 1000 kcal, a zarazem bogata w składniki zawierające dużą ilość błonnika oraz składniki odżywcze potrzebne do funkcjonowania organizmu w ciągu dnia.

przykładowe menu:

 

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie Pasta z sera feta z dodatkiem sera twarogowego z czerwoną papryką, świeżym ogórkiem i pieczywem chrupkim
II Śniadanie Ciasteczka pełnoziarniste z kawałkami gorzkiej czekolady
Obiad Boeuf Strogonow podany z pełnoziarnistymi kokardkami i warzywami na parze
Podwieczorek Mus jabłkowo-jogurtowy z siemieniem lnianym
Kolacja Sałatka z ciecierzycą, kukurydzą, fasolą oraz wędzonym kurczakiem

 

WTOREK

Śniadanie Roladki z delikatnym farszem musztardowym, cząstkami pomidora oraz pieczywem pełnoziarnistym
II Śniadanie Muesli na mleku z orzechami i suszonymi owocami
Obiad Potrawka z piersi kurczaka z duszoną dynią, pieczonymi ziemniaczkami oraz parowaną zieloną fasolką
Podwieczorek Sałatka z owoców egzotycznych
Kolacja Pasta z tuńczyka z zielonym groszkiem, suszonym pomidorem i mini sucharkiem

 

ŚRODA

Śniadanie Pełnoziarniste tosty z plasterkami szynki i ananasem zapiekane z żółtym serem
II Śniadanie Kefir naturalny z owocami
Obiad Pieczone polędwiczki wieprzowe z sosem grzybowym podane z kaszą jęczmienną i surówką z czerwonej kapusty
Podwieczorek Cząstki świeżych warzyw z dipem ziołowym
Kolacja Barszcz szczawiowy z jajkiem

 

CZWARTEK

Śniadanie Szynka parmeńska podana na miksie sałat z melonem i dodatkiem pumpernikla
II Śniadanie Jogurt grecki z suszoną śliwką i chruchy naturalnym
Obiad Gulasz z indyka po francusku z papryką, pieczarką i kaparami podany z surówką z marchewki i jabłka pestkami dyni
Podwieczorek Mus morelowo-jabłkowy
Kolacja Pełnoziarniste naleśniki nadziewane farszem warzywnym z zieloną soczewicą

 

PIĄTEK

Śniadanie Plasterki jajka na twardo z sosem pieprzowym podane na liściach rukoli z pieczywem typu wasa
II Śniadanie Pieczona gruszka w miodzie z listkami melisy
Obiad Pieczony łosoś marynowany w świeżym koprze i świeżej cytrynie podany z czerwonym ryżem i czosnkowym szpinakiem
Podwieczorek Orzeźwiające smoothie jeżynowe
Kolacja Delikatny bigos z suszonymi grzybami i majerankiem

 

SOBOTA

Śniadanie Kiełbaski wiedeńskie z pomidorkiem koktajlowym, marynowaną cebulką i pieczywem pełnoziarnistym
II Śniadanie Galaretka owocowa z bakaliami
Obiad Pałeczki z kurczaka podane z puree z fasoli oraz z surówką z surówką wiosenną
Podwieczorek Jogurt naturalny z cząstkami banana
Kolacja Dietetyczna zupa warzywna

 

NIEDZIELA

Śniadanie Plasterki polędwicy sopockiej z mini sałatką z patisona i papryki oraz pieczywem chrupkim orkiszowym
II Śniadanie Jogurt naturalny z pieczonym jabłkiem i cynamonem
Obiad Sznycelki z kurczaka w panierce razowej podane z dipem tzatziki oraz warzywami z patelni
Podwieczorek Czekoladowy pudding sojowy z wisniami
Kolacja Meksykańskie Chilli Con carne